Klantenbinding met email marketing

e-Mail marketing is een belangrijk instrument voor klantenbinding. Een attente e-Mail verzonden op belangrijke ‘mijlpaal momenten’.  Kijk dit voorbeeld van Twitter,  ‘Happy Twitterversary!’ Leuk gedaan en goed in te regelen middels e-Mail marketing automation. Interessante vragen:

– welke voorbeelden van marketing mijlpalen ken jij?
– welke commerciële doelen zou je eraan willen koppelen?

Je feedback is welkom!

twitter marketing email

e-Mail van Twitter

Bram den Bieman
Bram den Bieman
Als Inbound Marketeer helpt Bram bedrijven en ondernemers met het genereren van traffic, leads en conversie naar resultaten via het internet.
Recommended Posts
Showing 2 comments
  • Bram den Bieman

    Dag Marco, leuke ideeën en het belang van e-mail automation is inderdaad erg groot dankzij het hoge rendement bij de juiste inzet hiervan. eMail marketing en social media kunnen goed samenwerken, juist om commerciële doelen te behalen. Het voorbeeld van de Twitterversary is natuurlijk opmerkelijk op zich.. het toont aan dat social media gebruik maken van email marketing om contact te houden met hun gebruikers. I rest my email case 🙂 ..

  • Marco Schregardus

    Leuk die twitterversary maar commercieel gezien heb je er niets aan. E-mail berichten/nieuwsbrieven verstuurd rond een triggerdatum des te meer. Een presentje tijdens je verjaardag, een reminder voor een lenzencontrole, een herhaalde oproep voor het inschrijven voor een evenement.Alemaal goede voorbeelden van e-mailmarketing rond specifieke data. Wat te denken van een reminder met een leuke actie midden in de zomer voor het onderhoud aan je CV ketel met een zomerkorting? Prima dus de e-mail automation en nog lang niet uit ontwikkeld!

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

e-mail marketing opzegging tips
Managed by Kjenmarks - Wordpress specialisten